Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Lillis - 12 april 2012 12:26

                               En skön dag har vi och solen visar sig från och till, det var

                               riktigt skönt när jag var ute på min promenad.

                               Har kännt mig så trött hela tiden och även att jag dricker

                               så mycket, så i dag ringde jag till Vårdcentralen och

                               pratade med dom så i morgon ska jag ner och ta ett

                               fasteprov och se om det är diabetes och fick även en tid

                               till Doktorn 24 April för en riktig läkarundersökning och

                               det tycker jag känns bra, har ju inte varit till läkare på

                               flera år så det var nog på tiden nu.

                               På eftermiddagen så kommer Greta över en stund till mig

                               och det ska bli så roligt att träffa henne igen.

                                ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH FIN TORSDAG


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards