Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Lillis - 13 april 2012 12:15

                              Veckorna går med en rasande fart och jag hänger inte med.

                              I dag så lyser solen med sin frånvaro än så länge.

                              I morse så var jag till Vårdcentralen och tog fasteprov så

                              på måndag skulle jag få svar på provet. När detta var klart

                              så var det bara att sätta sig på cykeln och åka hem och äta

                              frukost, det har väl aldrig smakat så gott som det gjorde

                              i dag. Sen var det bara att ge sig iväg och handla lite

                              ätbart till helgen. Passade även på att köpa mig en Orchide

                              I kväll så blir det att sätta på sig dansskorna och dansa

                              runt till Let's dance

                                   EN BRA FREDAG ÖNSKAR JAG ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards