Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Lillis - 17 april 2012 12:28

                               En kort stund i morse så snöade det här hos mig, ingen höjdare

                               med vädret kan jag säga, jag vill ha varmt och skönt.

                               Nu har jag varit ner på stan och lämnat in min kamera den vill

                               inte som jag vill ibland och det är ju bäst att passa på innan

                               garatin går ut och det skulle ta 2veckor vad jag kommer att

                               sakna den men jag får väl andvända mobilen och ta kort med.

                               När jag ändå vae på stan så passade jag på att gå och kolla lite

                               i affärerna är sugen på något nytt tills jag åker till Åland

                               men det fanns inget jag föll för så jag får lugna mig ett tag.

                                      EN FORTSATT BRA DAG ÖNSKAR JAG ER  

                              

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards