Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Lillis - 18 april 2012 11:45

                              Nu visar solen sig från sin bästa sida än så länge, men fy sjutton

                              än så länge är det ingen värme men förhoppningsvis så blir det

                              väl bättre får jag hoppas. Har nu varit ut på en riktig långpromenad

                              så nu känner jag mig nöjd med mig själv.

                              Såg i går när jag var ner på stan att dom har planterat ut lite

                              blommor det var så fint, ska ta kort nästa gång jag går ner så

                              ni får se.

                              I går så fick jag ett recept av Cina på Thaimat som jag ska göra

                               i dag ska bli så spännande att pröva detta.

                               Prövade att plåta med min mobil i går i Stadsparken på detta

                              fina träd tyckte själv att resultatet inte blev så tokigt,

                              vad tycker ni?

                                 EN BRA OCH SKÖN TISDAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards