Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Lillis - 24 april 2012 12:20

                               I går eftermiddag så fick jag ett ryck, plockade bort alla böcker och

                               andra saker som står i bokhyllan och gjorde rent, tog några timmar

                               men så skönt det känndes när detta var klart.

                               Nu på morgonen har jag varit till Vårdcentralen på läkarundersökning

                               fick en bra läkare som lyssnade på vad jag hade att säga och som

                               även undersökte mig ordentligt. Jag hade för högt blodtryck så

                               nu ville han gå vidare med detta så i morgon ska jag i väg och ta lite

                               prover, tycker att det är bra att dom kollar upp allt.

                               Nu går jag här och väntar på min nya Tv som ska komma under

                               eftermiddagen ska bli så roligt

                                  EN BRA OCH SKÖN TISDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards