Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Lillis - 26 april 2012 13:07

                              Idag lyser solen med sin frånvaro, men det är så varmt och skönt ute,

                              har tagit mig en liten promenad.

                              Under förmiddagen så ringde doktorn angående mitt höga blodtryck

                              så nu har jag varit till Apoteket och hämtat ut Enalapril Sandox 10 mg,

                              Han berättade oxå att alla prover som jag tog i går var bra. Känns

                              så skönt att få hjälp med blodtrycket, har man arbetat hela sitt liv

                              inom vården så vet man vad som kan hända om blodtrycket är för

                              högt och jag har varit livrädd, nu ska jag inte belasta er mer med

                              detta men jag var tvungen att få skriva av mig.

                              Kommer ni ihåg att jag visade ett foto på ett träd som var så

                              fint ,nu har det slagit ut blom på hela trädet

                                EN BRA OCH SKÖN DAG OCH KVÄLL TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards