Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Lillis - 30 april 2012 12:01

                                 Även i dag så har vi en vacker dag, men tyckte nog att det

                                 var lite varmare i går, men så härligt och fint ute.

                                 Var ner på stan en sväng och skulle höra om min kamera

                                 var klar men det kunde jag glömma blev nog lite besviken.

                                 När jag ändå var på stan så passade jag på att titta lite

                                 i affärerna, och kan ni tänka där hängde en blus som jag

                                 gillade så den blev min.

                                 I kväll så skulle jag och några goda vänner gått och tittat

                                 på en Majbrasa men jag hoppar över det i år eftersom jag

                                 inte mår så jättebra

                                  ÖNSKAR ER ALLA EN FIN OCH BRA VALBORG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards