Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2012

Av Lillis - 4 april 2012 11:44

                               Denna dag börjar jag med att Gratta min yngsta dotter

                               Liselotte som fyller 41år. Glömmer aldrig den dagen du

                               kom in i mitt liv, då var du 13 månader och liten som en

                               fågelunge, var så lycklig att få hålla dig i mina armar.

                               Även i dag så har vi en vacker dag solen skiner från en

                               klarblå himmel och jag tyckte att det var så skönt ute.

                               När jag kom hem så var det bara att sätta i gång och

                               städa men just nu har jag tagit en liten paus från

                               städningen med en kopp kaffe och det smakar ju gott.

                               Ska gå ut igen lite längre fram på dagen

                                 EN BRA OCH FIN DAG ÖNSKAR JAG ER  

Av Lillis - 3 april 2012 12:00

                               Soligt och fin dag har vi men så kallt i skuggan, inte ett dugg skönt.

                               Nu har jag varit ner på stan med Kate hon skulle handla lite saker

                               som hon ska ta med till Thailand. Hon åker hem på Påskafton

                               efter att ha varit här i 5 månader, kan tänka mig att det kommer

                               att kännas lite konstigt för Peter. Men hon säger att hon ska

                               komma tillbaka vad det lider. Passade oxå på att köpa hem lite

                               mat till påsken när vi ändå var ute. Så längre fram på dagen

                               så ska jag lägga in sill det är bara ett måste.

                               Nu har dom även börjat att påskpynta lite på stan, en bild

                               på Kate och påskriset.

                                ÖNSKAR ER ALLA EN FORTSATT BRA DAG  

Av Lillis - 2 april 2012 10:08

                                 

                   Börjar med att Gratta mitt älskade barnbarn Maria som i dag fyller 25 år, tänk vad

                   åren går fort, så i går var vi grattade henne med presenter.

                   Började min måndag med några tvättpass och även motionspass för er som inte vet så

                   bor jag på tredje våningen och det finns ingen hiss i huset så det blir mycket spring

                   upp och ner men det är smällar man får ta. I dag har vi en solig dag men tror att det

                   är kallt ute. Har inte varit ut än för jag går och väntar på att dom ska kolla ventilation

                   i lägenheten och jag vill inte att dom går in med huvudnyckel i fall Snuttan smiter ut

                    NU SLUTAR JAG MITT INLÄGG FÖR DAGEN, HA EN BRA DAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards