Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Lillis - 4 maj 2012 12:31

                                  Ingen sol att skryta med i dag, och blåser som bara den gör

                                  det oxå, inte ett dugg skönt var det ute.

                                  Som alltid på fredagarna så har jag varit och handlat hem

                                  lite mat till helgen för magen måste ju ha sitt.

                                  Gick hela kvällen i går och retade upp mig angående min

                                  kamera, så i dag gick jag in i affären och sa vad jag tyckte

                                  och tänkte, så ibland kan det löna sig att bli arg, och kan

                                  ni tänka er att jag fick en ny kamera och glad är jag för det.

                                  När jag kom hem så tog jag fram snabeldraken och gjorde

                                  lite snyggt till helgen

                                      ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN HELG    

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards