Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Lillis - 13 maj 2012 11:44

                                   Genast blir allt så mycket lättare och roligare när solen skiner,

                                   vad påverkad man blir av vädret.

                                   Nu har både Peter och jag samlat ihop lite bröd så jag tog mig

                                   en promenad ner till Stadsparken och matade änderna, så

                                   mycket folk det var där som gick och tittade på allt det fina.

                                   I går kväll så kom bästa Rita hem till mig så vi fick umgås i

                                   några timmar, alltid lika trevligt att träffa henne, nu har

                                   vi bestämt att vi ska gå ut och äta på fredag.

                                   Visar några bilder( Klick bilder som vanligt)

                           

.                  EN BRA OCH FIN SÖNDAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards