Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Lillis - 14 maj 2012 11:41

                                   I dag så blåser det halv storm ute inte ett dugg skönt.

                                   Nu på morgonen så började jag min dag precis som jag

                                   alltid gör var 14:e dag med ett pass i tvättstugan så nu

                                   är det avklarat för denna gång

                                   Sen gick jag ner på stan är ute efter en klänning som

                                   jag ska ha till ett speciellt tillfälle, tror att jag var i

                                   stans alla affärer och kollade, till slut så hittade jag

                                   två klänningar som jag gillade men måste nog ha någon

                                   med mig som smakråd för detta är inte lätt kan jag

                                   säga, men det löser väl sig som allt annat

                                      NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA DAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards