Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Lillis - 15 maj 2012 12:05

                                 Slog 2 flugor i en smäll, när jag ändå skulle gå till Vårdcentralen

                                 och kolla blodtrycket, så gick jag lite tidigare för att gå in

                                 i Rothoffsparken och varva ner och det är så lugnt och rogivande

                                 och vackert att gå där, en har väl inte alla växter kommit än men

                                 det är på gång.

                                 Sedan fortsatte jag till Vårdcentralen och nu hade undertrycket

                                  gått ner lite mera och det känns så skönt, för jag har varit himla

                                  stressa av det här med blodtrycket, nu ska jag tillbaka nästa

                                  vecka för att kolla igen.

                                  Nu är solen framme och visar sig från sin bästa sida, var så skönt

                                  ute. Tog lite foton från Rothoffsparken som ni får se i dag

                                  resten kommer en annan dag. Klickbilder som alltid.

                                                   EN BRA OCH SKÖN DAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards