Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Lillis - 16 maj 2012 10:18

                               Grått och trist väder har vi och det kommer även lite regn.

                               Har nu varit ute och gått en sväng men kan inte tycka att

                               det var något skönt.

                               Vid lunchtid så ska jag ner på stan och träffa barnbarnet

                               Maria som ska följa med mig som smakråd och titta på

                               klänningarna som jag tittade ut härom dagen, ska bli

                               spännande och höra vad hon tycker om dom.

                               Kommer mera kort från Rothoffsparken som jag tog i

                               går så håll till godo med dessa bilder. Klickbilder

                                           EN BRA OCH SKÖN DAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards