Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Lillis - 17 maj 2012 13:10

                               Och även Norges Nationaldag, grattis säger jag till alla Norrmän.

                                I dag så har vi en solig och fin dag så himla skönt var det ute.

                                Skrev ju i går att barnbarnet och jag skulle ut och titta på

                                klänning åt mig till ett speciellt tillfälle, men vi hittade ingen

                                som passade och gjorde dom det så var dom svindyra, har ingen

                                lust att lägga ner så mycket pengar på en klänning som jag bara

                                ska andvända en gång. Så nu har Cina hjälpt med att hitta ett

                                ställe som syr upp kläder efter mina mått och jag får även vad

                                jag gillar och mycket billigare blir det oxå.

                                Tack Cina för all hjälp du är en ängel

                                  NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH HÄRLIG DAG  


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards