Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Lillis - 20 maj 2012 10:23

                                      I dag säger jag Grattis till min lilla Snuttan som fyller nio år

                                      så nu har hon fått lite räkor på morgonen och jag sjöng även

                                      för henne med det gillade hon inte så vidare.

                                      Vid lunch tid så ska jag åka ut till  Vilsta till min dotter och

                                      njuta av det vackra och fina vädret vi har och även få lite sol

                                      på mig, ska oxå försöka komma ihåg kameran så jag kan knäppa

                                      lite kort på allt det fina.Här kommer ett litet kort på Snuttan

                                                  
EN BRA SÖNDAG TILL ER ALLA  

                                     

  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards