Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 21 maj 2012

SOL

Av Lillis - 21 maj 2012 11:24

                                         Vilken skön och ljuvlig dag vi har inte ett moln på himlen

                                          så varmt och skönt så nu njuter jag som sjutton.

                                          Även i går så var det varmt och skönt och jag hade en

                                          toppen dag i Vilsta, vi grillade och åt så mycket gott och

                                          även lite sol fick jag på mig.

                                          Lovade ju att jag skulle ta några bilder från Vilsta men

                                          tyvärr så låg kameran kvar hemma så det bidde inga bilder.

                                           Efter lunch så ska jag gå ut ett tag igen, kanske sätter

                                           jag mig på en parkbänk och bara ha det skönt

                                           Hoppas att solen lyser på er alla. 


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards