Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2012

Av Lillis - 13 maj 2012 11:44

                                   Genast blir allt så mycket lättare och roligare när solen skiner,

                                   vad påverkad man blir av vädret.

                                   Nu har både Peter och jag samlat ihop lite bröd så jag tog mig

                                   en promenad ner till Stadsparken och matade änderna, så

                                   mycket folk det var där som gick och tittade på allt det fina.

                                   I går kväll så kom bästa Rita hem till mig så vi fick umgås i

                                   några timmar, alltid lika trevligt att träffa henne, nu har

                                   vi bestämt att vi ska gå ut och äta på fredag.

                                   Visar några bilder( Klick bilder som vanligt)

                           

.                  EN BRA OCH FIN SÖNDAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 12 maj 2012 11:30

                                        I dag har jag bloggtorka, finns inget att skriva om

                                        förutom vädret, är blåsig, kallt och regnar mellan

                                        varven inte ett dugg skönt

                                           ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN LÖRDAG


  

  

Av Lillis - 11 maj 2012 11:34

                              Sol och regn i en salig blandning, nu vill jag ha lite fint väder.

                              Har nu varit ut på en skaplig promenad i regnet finns ju paraply

                              som tur är. Passade oxå på att uträtta lite saker och handlade

                              oxå hem lite mat till helgen.

                              I går på eftermiddagen så kom målaren som skulle måla balkongen

                              så nu är det klart, nu väntar jag bara på att färgen ska torka så

                             att jag får göra i ordning där ute.

                             Tyckte ni att det var rätt person som fick lämna Let's dance?

                              Jag tyckte det i alla fall.

                                ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH MYSIG FREDAG  

Av Lillis - 10 maj 2012 09:35

                                   Kom hem i går kväll efter en trevlig kryssning med Siv,

                                   god mat, gott vin trevliga människor, och många dansanta

                                   män att dansa med vad kan man mer begära.

                                   Nu går jag och väntar på att dom ska komma och måla min

                                   balkong invändigt så jag kan få göra i ordning med blommor

                                   och mina balkongmöbler.

                                   Vädret i dag är sol och moln i en salig blandning.

                                   Tog inte så många kort så ni får hålla till godo med dessa.

                                        EN BRA TORSDAG ÖNSKAR JAG ER

                                  

       

Av Lillis - 8 maj 2012 08:45


  

                       I dag åker Siv och jag till Åland med Birka Paradise ska bli

                       så kul att komma i väg igen, äta lite gott kanske ta ett

                       glas vin, titta på alla folk och även lyssna till Jenny Salens

                       orkester. Måste ju säga att vi har tur med vädret, då kanske

                       vi kan sitta på däck och sola lite.

                       Återkommer till bloggen onsdagkväll eller torsdag morgon

                         HA DET GOTT SÅ LÄNGE OCH NJUT AV VÄDRET

Av Lillis - 7 maj 2012 11:11

                                        Nu under morgonen har jag varit och kollat blodtrycket

                                        och nu hade undertrycket sjunkit lite och det känns bra

                                        har kännt mig så stressad av detta, så nu ska jag kolla

                                        trycket igen den 15 Maj.

                                        Efter detta så tog jag en skaplig promenad och på hemvägen

                                        gick jag in i Stadsparken för att se om jag såg några Andungar

                                        söta som socker är dom och nu var dom i vattnet så nu passade

                                        jag på att ta några kort på dom, men snabba som sjutton är dom.

                                        Korten blev inget bra men ni kanske lite av dom i alla fall.   

     

                                                  
  EN BRA MÅNDAG MINA VÄNNER SKA NI HA

Av Lillis - 6 maj 2012 15:16

                               I morse så såg jag att Akvariet börjat läcka men tänkte inte

                               mer på det, sen blev det mer och mer vatten, så nu har

                               Peter varit här och hjälpt mig att fånga dom fiskarna jag

                               hade  så nu har jag lämnat bort mina små fiskar, och det tar sin

                               lilla tid att tömma Akvariet

                               Nu har Carina oxå varit en stund hos mig  så roligt att träffa

                               henne igen

                                     HA EN FORTSATT BRA DAG

Av Lillis - 5 maj 2012 11:58

                                 Sol och moln i en salig blandning och blåser kallt som sjutton.

                                 Gick ner på stan för att titta på den internationella matmarknaden

                                 så mycket stånd och olika dofter, så roligt att titta på men så

                                 dyrt det var, tycker att det är skoj att dom ordnar lite saker.

                                 När jag gick hem så gick jag in i Stadsparken och får då se en

                                 Andhona som kom med sina små gulliga ungar, tänkte att jag skulle

                                 plåta dom men det ville hon inte blev så arg så det var bara att

                                 vända på klacken och gå därifrån.

                                 När jag kom hem så var det bara att sätta i gång och göra rent

                                 åt mina små fiskar så nu kan Snuttan spana in dom igen.

                                    EN BRA HELG TILL ER ALLA

                                        Klickbilder

                     


       

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards