Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Lillis - 1 juni 2012 11:31

                             Tiden går så fort så jag hinner knappt med men vad gör väl det.

                              I dag så är inte vädergudarna snälla det regnar och blåser och

                              är skitkallt, jag frös om händerna när jag var ute.

                              Som vanligt om fredagarna så har jag varit och handlat hem lite

                              smått och gott till helgen.

                              I kväll så blir det spännande att titta på finalen av Let's dance

                              och se vem som vinner det hela.

                              Det var några som ville att jag skulle visa klänningen, kan berätta

                              att jag ska andvända den när jag ska på bröllop 1 September,

                              färgen kanske inte kommer till sin rätt på fotot men den är

                              klarblå och sedan ska jag sätta i några vita pärlor i rosetten.

                                 NU MINA VÄNNER SÅ ÖNSKAR JAG ER EN BRA FREDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards