Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Lillis - 12 juni 2012 12:35

                                           Är så trött på detta väder, men det är nog fler än jag som är.

                                           Nu regnar det och åskan har gått av bara sjutton.

                                           I dag när jag var ute så fick jag smyga på bakgatorna ser ut

                                           som något katten har släpat in, ögonlocken hänger som andra

                                           druvklasar men det går ju över och det är väl bara att gilla

                                           läget. Eftersom jag inte vill gå ut så mycket nu så kan jag

                                           ju få lite gjort här hemma och det kan ju behövas.

                                           Fick kaffe främmande av Hasse en stund, lånade ut mitt

                                           regnställ till honom när han skulla cykla hem

                                             NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA TISDAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards