Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Lillis - 16 juni 2012 08:38

                                            I går morse så funkade min dator hur bra som helst, när jag kom

                                            hem från min promenad så gick den oxå men det fanns inget ljus

                                            i den så det var bara att ringa till datorkillen, så jag fick åka dit

                                            med den. Så han tittade på den och sa att det var något slags

                                            kretskort som pajat så nu skulle han beställa ett nytt men visste

                                            inte hur lång tid det skulle ta innan det kom hem.

                                            Men han är en pärla denna kille, jag fick låna en lite äldre dator

                                            så länge och glad är jag för det.

                                            Just nu så regnar det här hos mig och det är väl bara att gilla

                                            läget.

                                            Måste få visa den fina Orchiden som jag fick av Karin när hon

                                            var hos mig i torsdags

                                             EN BRA OCH SKÖN LÖRDAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards