Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Lillis - 19 juni 2012 11:17

                                     

                        Snacka om att ha otur, i går så ringde datakillen och sa att kretskortet

                        till min dator har utgått, då tog jag mig till affären där jag köpt datorn

                        för att höra mig för och fick samma svar där.

                        Låne datorn ska jag lämna tillbaka i morgon och det är ju svårt att klara

                        sig utan dator när man är van.

                        Så nu har Hasse lovat att köra mig under dagen så jag får se om jag

                        hittar någon i bra prisklass.

                        I dag så är vädret bra än så länge får hoppas att det får bli så.

                        I kväll så får jag främmande av Siv och det ska bli kul.

                        Jag måste få visa mina Orchideer för er jag är så stolt över dom

                            NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards