Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Lillis - 21 juni 2012 12:13

                                        Ännu en solig och vacker dag, just nu så ser jag att det kommer

                                        upp lite moln men det är bara att hoppas att dom försvinner så

                                        så solen kommer fram igen.

                                        Har nu varit och handlat hem mat för helgen och fy så mycket

                                        folk det var i affären men det väl fler som ville ha mat.

                                        När jag kom hem och hade packat upp mina varor så gick jag

                                        ner till Stadsparken och satte mig på en bänk i solen så skönt

                                        det var och sitta och njuta.

                                        Midsommarafton ska jag fira i Vilsta med mina nära och kära,

                                        ska försöka att komma i håg kameran denna gång

                                        VILL NU ÖNSKA ER ALLA EN BRA OCH SKÖN MIDSOMMAR  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards