Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Lillis - 26 juni 2012 12:51

 

                                    Börjar med att tacka Cina och Håkan för denna vackra bukett som

                                    jag fick i går.

                                    Tackar även Monica för det fina kortet som du gjort åt mig.

                                     Vädret i dagär lite sol ena minuten sen vräker regnet ner den andra

                                     minuten, blir snart knäpp på detta väder men det är jag väl inte

                                     ensam om kan jag förstå.

                                     På förmiddagen så dök Hasse upp med en flaska vin åt mig så det är

                                     bara att tacka och ta emot.

                                     När jag var ut på min promenad så hade jag sådan tur att det höll upp

                                     varmt och skönt var det i alla fall

                                        ÖNSKAR ER EN BRA DAG OCH HOPPAS ATT NI HAR BÄTTRE VÄDER

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards