Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Lillis - 1 juli 2012 10:41

                                       Får väl försöka att skriva lite på bloggen i dag, i går så hade

                                       jag varken tid eller lust om jag ska vara helt ärlig och ärlig

                                        ska man ju vara.

                                        Umgicks med några vänner i går under dagen först var vi ute

                                         och gick, sedag packade vi en picknickkorg med lite godsaker

                                         och gick ner till Rothoffsparken satte oss, där vi smakade

                                         på godsakerna, trevligt värre var det kan jag säga.

                                         Nu under morgonen var det en stor sol över Eskilstuna så

                                         jag gick ut på en tidig morgonpromenad och det var så varmt

                                         och skönt ute. Nu får jag hoppas att detta väder håller i sig

                                         hela dagen, allt känns så mycket bättre och lättare när vädret

                                         är på topp.

                                             ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN SÖNDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards