Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Lillis - 4 juli 2012 08:03

                                  Oj, vilken härlig dag vi hade i går med sol och så varmt och skönt ute.

                                  I går så var det full rulle och raka rör hela dagen så jag hann inte med

                                  bloggen hade annat för mig. Under hela förmiddagen så var ag ute i det

                                  sköna vädret. När jag kom hem så dök Hasse upp och när han gick så

                                  så kom Karin skulle hjälpa henne att färga håret och det blev bra.

                                  Senare så var jag upp till barnbarnet Peter och hjälpte honom med

                                  akvariet som man måste vara två om och på kvällen hade jag annat för

                                  mig så nu vet ni hur min dag såg ut.

                                  Har funderat mycket på bloggen, är det för att det är sommar som det

                                  är så dåligt med kommentarer eller är det för att mina inlägg kanske

                                  inte är tillräckligt intressant, men det händer inte så mycket.

                                  Jag försöker att skriva kommentarer på bloggarna varje dag, men får

                                  inte så många tillbaka. Nu har jag gnällt färdigt.

                                  Nu hoppas jag att vi får en lika vacker dag som i går med mycket sol

                                  och värme

                                     EN BRA OCH SKÖN DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards