Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Lillis - 9 juli 2012 12:22

                                        Började veckans första dag i tvättstugan och allt var frid och fröjd

                                        tills jag skulle hämta upp en del av tvätten, tar ut det som jag hade

                                        hängt i torskåpet och det var lika vått som när jag hänge in det, så

                                        det fanns ingen värme så dat var bara att plocka upp det och hänga

                                        i badrummet.

                                        Sen blev det min vanliga promenad och det är så varmt och klibbigt

                                        även i dag. Där efter så gick jag och hämtade ut min trav vinst inga

                                        stora summor men man får vara glad för det lilla.

                                        Kände oxå för att vara lite lat i dag så jag köpte med mig Thaimat

                                        hem som jag tycker är så gott.

                                        Nu har jag försökt i flera dagar att ta kort på Snuttan men hon

                                        vill inte som jag vill är inte ett dugg intresserad. Här kommer det

                                        ett kort på henne efter många om och men

                                          ÖNSKAR ER ALLA EN FORTSATT BRA DAG  


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards