Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Lillis - 13 juli 2012 12:10

                                 Samma väder som i går, ser ut som det ska bli en tråkig sommar.

                                 Nu har jag varit och handlat hem lite gott till helgen att äta.

                                 I går eftermiddag så höll jag på att få hjärtslag, satt och pratade

                                 i telefon tyckte att det började att lukta bränt men tänkte inte

                                 så mycket på det och efter ett tag så började det att välla in

                                 rök och brandlarmet går på, for in i köket som ett skållat troll

                                 och då visar det sig att jag glömt en kastrull som det stått och

                                 kokat torrt. Det var bara att sätta korsdarg i hela lägenheten

                                 och få ut röken, tror att jag aldrig blivit så rädd i hela mitt liv

                                 och tänk om jag inte varit hemma, vilken hemsk tanke

                                   NU ÖNSKAR JAG ER EN BRA OCH SKÖN FREDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards