Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Lillis - 15 juli 2012 11:05

                                 Ni kommer inte att tro att detta är sant som jag tänker berätta

                                 för er.

                                 I går på förmiddagen hände något  som inte ska hända.

                                 Jag var ute på datorn under morgonen och när jag skulle gå in

                                 senarefram på dan så var skärmen svart,jag blev så arg och

                                 ledsen.

                                 Så jag ringde till Hasse och undrade om han kunde köra mig till

                                 affären där jag köpt datorn och de gjorde han.

                                 I affären säger dom att det är hårddisken som gått sönder och att

                                 dom ska skicka iväg den på lagning, men då blev Lillemor riktigt arg

                                 så jag sa att det ska ni inte för jag har öppet köp i 30 dagar och dom

                                 30 dagarna har inte gått ut än så det är bara att ge mig en ny dator

                                 och det fick jag. Så på eftermiddagen i går var Peter och instalera

                                 den nya datorn så nu är allt i sin ordning.

                                 Vädret i dag är moln och sol i en ända röra

                                   EN BRA OCH SKÖN SÖNDAG ÖNSKAR JAG ER

                                  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards