Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Lillis - 18 juli 2012 13:45

                                  Liknande väder som igår med lite sol och massa mörka moln.

                                  För någon halvtimme sen så regnade det som bara den och

                                  även Tor var ute med sina bockar och dundrade på och

                                  som många av er vet så är jag ju åskrädd så det är ingen

                                  höjdare när det dundrar oc smäller.

                                  Under morgonen så plockade jag fram snabeldraken som inte

                                  var på sitt bästa humör, men fram kom han och fick göra lite

                                  nytta för bröfödan, så nu kan han tjura vidare i städskrubben.

                                  När detta var färdigt så var det bara att göra sig i ordning

                                  för en promenad och det känns så skönt i hela kroppen när

                                  jag varit ute och det är även ett måste för mig

                                   ÖNSKAR ER ALLA EN FORTSATT BRA DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards