Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Lillis - 20 juli 2012 12:11

                                 En toppen fin dag med sol från en klarblå himmel vad kan man

                                 mer begära.

                                 Fredagarna hos mig består av handling och promenader så nu

                                 är det avklarat, ska väl gå ut en sväng på eftermiddagen om

                                 vädret håller i sig.

                                 När jag fyllde år så fick jag ett present kort av Siv Z till

                                 Grappa så i går så var Siv och jag där, tog en Kräft pizza  så

                                 som var så smarrig och god och även lite vin till detta och det

                                 var inte fy skam kan jag säga.

                                 När jag var ut och handlade så gick jag även in på Axelssons

                                 och då hittade jag denna topp eller tunika.

                                 EN BRA OCH SKÖN FREDAG ÖNSKAR JAG ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards