Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Torsdag!

Av Lillis - 26 juli 2012 14:12

                               Även i dag så har vi en vacker dag, men inte lika soligt som

                               i går. Men varmt och skönt är det jag bara njuter som bara

                               den.

                               Kan inte förstå var det var för fel eftersom det inte gick att

                               klicka på bilderna som jag satt in på bloggen i går, är det någon

                               som vet vad det kan vara för fel så berätta det gärna för mig.

                               Nu har jag oxå varit ute på en liten runda så nu kan jag slappa

                               med gott samvete.

                               Tog flera kort i går när jag var till Rothoffsparken i går och dom

                                visar jag nu för er

                                HA EN FORTSATT BRA DAG OCH VAR RÄDD OM ER      

 
 
annemon

annemon

26 juli 2012 16:01

Jag kunde klicka på dina bilder från igår och dom är så fina även bilderna idag är fina kul att få se.
Ha en bra dag.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 juli 2012 18:06

Tycker att det var skönare idag än igår för igår satt kläderna fast på kroppen.
Fina mycket fina bilder du visar oss!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 juli 2012 19:06

Vet inte varför dina bilder i går inte blev klickbara, men tar du bort dem och lägger in dem på nytt så tror jag det fungerar (annars så kan jag gå in och fixa det för dig), meddela mig när du har försökt.
I denna parken skulle jag inte vistas på kvällen och natten, för mycket grönska och blommor, vad som helst kan dölja sig där utan att synas. Kanonfina foton från denna härliga park.
Ha en fin kväll/ kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

26 juli 2012 22:17

Så fina bilder du visar,tack för grattiset

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

27 juli 2012 11:34

Åh så fina bilder :) Älskar den första då det var sån härlig rosa färg !
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

27 juli 2012 12:20

Ooootroligt vackra bilder du har tagit på fina parken :) En fin fredag önskas dig
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards