Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Lillis - 27 juli 2012 13:40

                                       I dag så fläktar det lite och solen är inte så stark men ändå

                                       så är det väldigt skönt ute.

                                       Började min fredag med att inta mitt morgonkaffe på balkongen

                                       Skönt att sitta där och höra fåglarna kvittra det är livet.

                                       Senare så blev det att gå och handla hem mat till helgen så

                                       jag kan smörja kråset ordentligt.

                                       När jag var ute så träffade jag på lite bekanta som jag stannade

                                       och pratade med alltid lika trevligt.

                                        Visar några till kort för er som är från Rothoffsparken.

                                         EN SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER ALLA    

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards