Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Lillis - 29 juli 2012 10:00

                                  En vacker och fin söndag har vi med en stor sol, har nu varit ut

                                  på en kort promenad, så varmt och skönt.

                                  I går var jag bjuden till mina goda vänner Siv och Björn på

                                  sill och potatis och annat smått och gott, det smakade så himla

                                  gott och några trevliga timmar fick vi tillsammans.

                                  Tack till er båda för denna trevliga dag.

                                   Fram mot kvällningen så ska jag gå och lära mig Syriansk dans

                                   ska bli så spännande och kul att få lära sig lite, så i morgon

                                   berättar jag för er hur det gick

                                   NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH FIN SÖNDAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards