Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Lillis - 1 augusti 2012 10:40

                                      Månadens första dag så är det mulet och grått och tidigt i morse

                                      så regnade det, får hoppas att det blir bättre väder fram på dan.

                                      Har nu varit ut på min vanliga promenad och i dag så satt inte tröjan

                                      i vägen lite små kallt var det.

                                      I dag så är jag så himla trött, som en del av er vet så är jag ingen

                                      nattuggla. Gick och la mig i går kväll men kunde inte somna låg och

                                      vred och vände mig i sängen till slut så gick jag upp, satt vid datorn

                                      en stund och även Tv:n så jag satt och ugglade till midnatt och så

                                      vaknade jag samma tid i morse som jag brukar göra, så idag så

                                      ska jag lägga mig en stund under dagen så jag orkar med kvällen

                                      EN BRA OCH SKÖN DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards