Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Lillis - 7 augusti 2012 12:27

                                En varm och skön dag har vi, ena minuten är det sol och så

                                försvinner den ett tag och massa mörka moln poppar upp,

                                får se vad det blir av detta väder det återstå att se.

                                Har nu varit ner på stan och uträttat massa saker som var

                                ett måste, träffade oxå på lite bekanta som jag pratade

                                med.

                                När jag kom hem så stog Hasse på gården och väntade på

                                mig, han var kaffesugen så det var bara att gå upp och 

                                sätta på pannan och prata bort en stund med honom.

                                Under eftermiddagen så ska jag över till en god vän och

                                hälsa på en stund

                                 HA NU EN BRA TISDAG OCH VAR RÄDDA OM ER                  



Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards