Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Lillis - 9 augusti 2012 13:18

                                         Inte mycket att skriva om men jag försöker i alla fall.

                                         Efter en morgon med mycket regn och grått väder

                                         så har det lättat lite och solen försöker att titta

                                         fram, men det är väl bara att gilla läget när det

                                         gäller vädret.

                                         Har även varit ut på en stärkande promenad, när jag

                                         kom hem så satte jag mig och tittade på friidrott

                                         som jag tycker är kul och spännand.

                                           NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN FORTSATT BRA DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards