Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Lillis - 13 augusti 2012 11:33

                                           Ny vecka och nya utmaningar, nu är det bara att vänta

                                           och se vad denna vecka har att bjuda på, något bra

                                           hoppas jag.

                                           Än så länge lyser solen med sin frånvaro, men det hinner

                                           ju att ändra sig flera gånger om.

                                           Har nu varit ut på min vanliga promenad och tyckte att

                                           det var varmt och skönt ute.

                                           Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte än men

                                           alltid dyker det upp något.

                                           HA DET NU GOTT OCH VAR RÄDDA OM ER


     

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards