Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Lillis - 19 augusti 2012 11:03

                                    Tidigt i morse så vaknade jag av att det regnade som bara sjutton,

                                     just nu så är det uppehåll men så mulet och grått med massa mörka

                                     moln och regnet hänger i luften.

                                     Har varit ut och tagit en promenad och det var så varmt.

                                     Senare under dagen så ska jag träffa 2 bloggvänner Maggan o Margit

                                      ska bli trevligt och kul.

                                      Efter det så ska jag iväg och träna på Syriansk dans och se om jag

                                      får till det den här gången, skam den som ger sig.

                                       EN BRA DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA, HA DET GOTT


                                    

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards