Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Lillis - 23 augusti 2012 10:42

                                  Efter en morgon med regn så ser det nästan ut som det ska skina

                                  upp och det hoppas jag på, vädret rå vi ju inte över det är väl bara

                                  att gilla läget.

                                  I går kväll så tittade jag på Dallas men tyckte att det var så rörigt

                                  med alla dessa människor, fattade inte ett dugg.

                                  Nu har jag varit ut på min vanliga promenad som var stärkande och

                                  skön. Nu har jag glömt kameran flera dagar när jag varit ut så nu

                                  får jag skärpa mig lite. Så nu blir det att visa en blid på Snuttan

                                      EN BRA OCH SKÖN TORSDAG ÖNSKAR JAG ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards