Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Lillis - 24 augusti 2012 11:57

                                    Fredag igen med allt vad det innebär som ska göras för dagen.

                                    I morse så sken solen så fint sen försvann den och var borta

                                    någon timme, men nu är den tillbaka igen.

                                    Nu känns det i luften att hösten är på väg, lite små kyligt men

                                    ändå väldigt skönt ute.

                                    När jag kom hem efter promenaden och även handlingen så

                                    ringde Anita och ville att jag skulle komma över på en fika,

                                    så nu har jag varit där och pratat bort en stund.

                                    Tänker visa ett kort för er men det blev inte så bra men ni

                                     får se det i alla fall

                                     NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA OCH SKÖN DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards