Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Lillis - 26 augusti 2012 11:19

                                     Vaknade upp till en regnig morgon, men nu börjar det att klarna upp

                                     och solen försöker leta sig fram.

                                     Någon undrade om jag köpt något i går när jag var på loppis, men

                                     det gjorde jag inte fanns inget som jag tyckte att jag behövde och

                                     då fick det vara.

                                     Senare på eftermiddagen så ska jag iväg och träna på Syriansk dans,

                                     får se om jag kan vara med har fått så ont i ett knä, men kan ju titta

                                     på så jag får in stegen i huvudet och jag vill ju kunna dansa nästa

                                     lördag och då kanske det är bäst att vila i dag knät i dag.

                                     Ska även försöka att ta mig ut och få lite frisk luft

                                            ÖNSKAR ER ALLA EN BRA SÖNDAG


                                                  
      

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards