Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

En skön dag!

Av Lillis - 28 augusti 2012 12:23

                                    Även i dag så har vi en härlig dag med en sol som lyser så fint,

                                    och en helt underbar promenad har jag haft, men tog det lite

                                    lugnt måste tänka lite på mitt onda knä.

                                    När jag kom hem från min promenad så dök Hasse upp och var

                                    kaffesugen så det var bara att sätta på pannan.

                                    Efter lunch så ska jag träffa en god vän och få umgås i några

                                    timmar det ska bli skoj och trevligt att få prata av sig lite.

                                    Detta inlägg får räcka för dagen

                                     EN BRA OCH SKÖN DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA.  

 
 
ansepanse

ansepanse

28 augusti 2012 13:08

vad härligt med sol och fint väder :) här började det regna på förmiddagen
ta det lite lugnt med ditt onda knä
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

28 augusti 2012 17:36

Ingen sol här idag och lite regn i eftermiddag.Jag åkte med sonen när han hämtade ABBE OCH TOG EN PROMENAD HEM,PARAPLYET FICK HÄNGA MED,MEN JAG BEHÖVDE INTE ANVÄNDA DET.Det blev visst en mening med stora bokstäver,men det bjuder jag på.
Ha det gott/Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

28 augusti 2012 23:04

Här var det inget promenadväder, hujedamig så regnigt det har varit i dag.
Jag har hållit på med mat till frysboxen och kommande dagar i höst. Jo, det är höst nu, kyligt, rått och fuktigt. 2 nätter på raken nu så har det bara varit ca. 6+, det bevisar att sommeren börjar gå till ro. Det skall jag också göra nu snart, klockan går mot midnatt.
God natt kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

29 augusti 2012 10:51

God morgon. Hoppas att denna dag blir lika bra för dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards