Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Lillis - 29 augusti 2012 11:18

                                  I morse när jag slog upp mina ljusblå och tittade ut så vart det stora

                                  vattenpölar på gården så det måste ha regnat bra under natten och

                                  jag har inte hört ett dugg som annars är så lätt väckt.

                                  I dag så har vi sol och moln i en salig balndning, men var så varmt och

                                  skönt ute.

                                  Nu har jag valsat runt med snabeldraken några varv och det behövdes

                                  för Snuttan fäller så mycket hår just nu.

                                  Ser nu på mina blommor på balkongen att hösten närmar sig, för dom

                                  ser så trista och tråkiga ut, kanske snart dax att plocka bort dom, men

                                  känns lite tråkigt att behöva göra det.

                                     EN FORTSATT BRA ONSDAG SKA NI HA  


















Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards