Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Lillis - 31 augusti 2012 11:33

                                  I dag är det full rulle som gäller, har en del saker att ordna inför morgondagen.

                                  I morgon är en dag som jag väntat på så länge, då mitt barnbarn Maria gifter

                                  sig. En dag med mycket glädje och även lite tårar förstår jag att det kommer

                                  att bli, känner mig oxå lite spänd och nervös inför morgondagen, men jag antar

                                  att en mormor har rätt att känna så.

                                  Så i morgon har jag inte tid med bloggen men jag hoppas att jag ska kunna

                                  visa er några bilder på söndag när jag kvicknat till liv.

                                  SÅ TILL DESS SÅ FÅR NI HA EN BRA OCH SKÖN HELG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards