Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Lillis - 6 september 2012 13:16

                                  En mycket vacker dag med en stor sol som visar upp sig,

                                  var så jätteskönt ute så en härlig promenad blev det.

                                  Nu gäller det att ta tillvara på all fin dagar som det bjuds

                                  på och det behövs när vintern kommer.

                                  Om någon timme så ska jag gå ut och sätta mig på balkongen

                                  och dricka lite kaffe.

                                  Jag skrev ju i går att jag skulle visa blusen som jag köpt,

                                  så nu ska ni få se den.

                                                 EN FORTSATT BRA DAG SKA NI HA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards