Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Lillis - 10 september 2012 11:07

                                        Efter en grå morgon så lyser nu solen så fint. Började nya veckan med

                                        att tillbringa några timmar i tvättstugan, så nu är det avklarad för

                                        denna gång. När tvätten var klar så var det bara att ge sig ut i det

                                         sköna vädret, gick en skaplig promenad och efter det så gick jag och

                                         handlade hem lite ätbart för mat måste man ju ha, köpte hem Vitkål

                                         till i morgon då jag tänkte göra i ordning kålpudding blev så sugen att

                                         vår bloggvän Maggan gjort det i går.

                                         Var ju hem till min dotter Carina och hennes sambo Jarri i går och

                                         tittade på massa fina kort från bröllopet så roligt att se och han

                                         skulle lägga in dom på ett USB minne åt mig

                                                EN FORTSATT BRA MÅNDAG ÖNSKAR JAG ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards