Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Lillis - 12 september 2012 11:25

                                    En varm och skön dag har vi, när jag var ute på min promenad så

                                    såg jag några unga tjejer som kom i shorts men det tycker jag att

                                    det är lite för kallt för, men smaken är ju som baken delad och det

                                    är väl tur att det är så.

                                    Efter lunch kommer Siv hem till mig, vi har inte träffas på ett bra

                                    tag eftersom hon varit utomlands, så nu ska det bli kul att träffa

                                    henne igen och få umgås och även skvallra lite som vi kvinnor är

                                    bra på.

                                    Berättade tidigare för er att jag skulle få renoverat men har inte

                                    hört något från min hyresvärd än men dom ska få denna månad på

                                    sig sen hör jag av mig till dom

                                           EN FORTSATT BRA DAG SKA NI HA, VAR RÄDDA OM ER


                                                  
                 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards