Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Lillis - 13 september 2012 11:22

                                      En solig och fin dag har vi men det blåser en aning men ändå skönt.

                                      Tog en promenad ner till vår fina Rothoffspark där är så vackert

                                       och rogivande att gå i sina egna tankar och funderingar gick och

                                       funderade på vad mycket jag har att vara tacksam för, jag har

                                       fått fina barn och barnbarn och även fått hållit mig frisk, även

                                       många fina vänner har jag, vad kan man mer begära av livet.

                                       När jag kom hem från min promenad så tog jag en sväng om med

                                       snabeldraken och det behövdes

                                       Visar några kort från dagens promenad, resten kommer i morgon

                                           EN FORTSATT BRA DAG SKA NI HA    

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards