Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Rothoffsparken!

Av Lillis - 13 september 2012 11:22

                                      En solig och fin dag har vi men det blåser en aning men ändå skönt.

                                      Tog en promenad ner till vår fina Rothoffspark där är så vackert

                                       och rogivande att gå i sina egna tankar och funderingar gick och

                                       funderade på vad mycket jag har att vara tacksam för, jag har

                                       fått fina barn och barnbarn och även fått hållit mig frisk, även

                                       många fina vänner har jag, vad kan man mer begära av livet.

                                       När jag kom hem från min promenad så tog jag en sväng om med

                                       snabeldraken och det behövdes

                                       Visar några kort från dagens promenad, resten kommer i morgon

                                           EN FORTSATT BRA DAG SKA NI HA    

 
 
ansepanse

ansepanse

13 september 2012 12:58

här blåser det kyliga vindar idag, så hösten känns av
fint när man känner sig nöjd med livet :) jag har fått bli nöjd på ett annat sätt jag men det går det också
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

13 september 2012 14:34

Vi är ju ett riktigt gnällfolk, men med lite eftertanke så har du så rätt i att vi skall vara tacksamma och gnälla mindre, har man krämpor så är det tillåtet av gnälla lite, men jag är en väldig frisk individ och är tacksam för det, men det kan snabbt bli en vändning på det, peppar, peppar ta i trä.
Fina foton från parken, önskar jag hade en sådan att vandra i, lisa för skäl och kropp. Den senaste veckan har det börjat skifta färg på träden här. Nu har du även fått en ny höst-topp, en sensommargåva, hoppas du blev nöjd.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 september 2012 14:44

Tack Ruth för denna fina topp med höstens alla färger och även lilla Snuttan som fick vara med på ett hörn
Tack än en gång
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

13 september 2012 16:40

Jätte fina bilder du bjuder på, och visst har vi mycket att vara tacksamma för här i livet :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

13 september 2012 17:09

Vilken fin toppbild du fått av Ruth.
Ett fint promenadstråk i denna park får försöka ta mig dit någon gång så fina hilder därifrån.
Kram.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

13 september 2012 21:24

Fina foton du visar från parken du brukar besöka.Visst har vi mycket att vara tacksamma för och då kommer ju barn och barnbarn i första hand,vännerna är ju också guld värda.
Kram och godnatt!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

14 september 2012 00:27

Ja den där snabeldraken e en räddare i nöden, tänk om man inte haft den. Jo man har mycket att vara tacksam över men ibland så glömmer man det. Gott att ha en sådan fin park att gå å strosa i.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

14 september 2012 09:41

Vilka fina bilder du tagit Man kan nästan se botten på bäcken. Underbart fina
Ja du är så fin i din blå klänning.
Ha en trevlig helg kram Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

14 september 2012 10:09

Oj här var det oxå omtapetserat, jag har ingen höst hos mig.
Fina bilder du har yagit och tack för att du delar med dig av det fina.
Klart att vi har mycket att vara tacksamma för här i livet men ibland får man gnälla oxå ;)

Ha en fin fredag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards