Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Lillis - 18 september 2012 11:44

                                     Jippi nu på morgonen har jag tvättat köksfönstret och satt upp

                                     rena gardiner så nu är ett fönster avklarat.

                                     Tänkte att jag skulle fördela upp fönstren på olika dagar, gillar

                                      inte att tvätta fönstren men det är ett måste så jag ser ut.

                                      Efter en grå morgon så lyser solen från och till men riktigt skönt

                                      ute, tycker att det är så vackert ute med alla fina färger som

                                     hösten bjuder på.

                                     Har oxå varit ner på stan och köpt Ljung som nu pryder min

                                     balkong så fint

                                        NU MINA VÄNNER SÅ FÅR NI HA EN BRA OCH SKÖN TISDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards